wtorek, 7 kwietnia 2015

君に届け (From a deer in Beijing)


Pairing: XiuHan
Rating: G
A/N: W sumie to nie wiem, jak mam się przedstawić. Można powiedzieć, że współpracujemy z Kookie. Dziękuję autorce za zgodę na tłumaczenie i let's enjoy! ♡ / Shiro





Istnieje zbyt wiele niespodziewanych rzeczy w moim życiu - a kochanie ciebie jest jedną z nich.

Gdy pierwszy raz cię spotkałem (kiedy pierwszy raz przedstawiliśmy się sobie jako trainee), nigdy nie przyszło mi do głowy, że się w tobie zakocham - nawet w najmniejszym stopniu. W chwili, kiedy potrząsnąłem twoją dłonią, nie poczułem niczego niezwykłego, żadnego podekscytowania płynącego przez moje żyły - żadnej iskry. Do momentu kiedy popatrzyłeś mi w oczy z nieśmiałym wyrazem na twarzy i pokazałeś mi jeden z tych uśmiechów, który objął wszystkie twoje zęby, zanim się usprawiedliwiłeś.

To było dziwne, ale poczułem, jakby coś nieustannie drżało w moim brzuchu i to nie przestawało, nawet jeśli byłeś poza zasięgiem mojego wzroku.

Od tamtego czasu nie mogę się powstrzymać od myślenia o tobie. Czułem, że to nie jest w porządku. Powinienem myśleć o dziewczynach, krągłościach i biustach, ale moje myśli automatycznie zmieniały się na pulchne policzki i zębiasty uśmiech. Baozi. Baozi. Baozi.

Od tamtego czasu chcę po prostu sprawiać, że będziesz się uśmiechał.


Tak to się zaczęło.

Zakochanie się w kimś wtedy nigdy nie było częścią planu. Zakochanie się w mężczyźnie - będąc precyzyjnym. Zakochanie się w kimś z bułeczkowatą twarzą i szerokim uśmiechem - będąc dokładnym. To wszystko było niespodziewane.

Teraz jestem tutaj - szalenie, głęboko, obłędnie w tobie zakochany. I wiem, że znasz to, prawdziwą miłość? Ale wiesz, że także cię nienawidzę?

Kochanie cię jest niespodziewanie jeszcze najbardziej oczekiwanym momentem w moim życiu. To jak żywa ironia. Kocham cię, ale także nienawidzę w tym samym czasie. I to jest prawda.


Nienawidzę cię za bycie takim wyrozumiałym, przez co zawsze czuję się źle za niebycie tutaj dla ciebie za każdym cholernym razem. Nienawidzę cię za mówienie zawsze, że jest w porządku, że rozumiesz, nawet jeśli twoja twarz krzyczy, że nie jest, gdy łzy zaczynają zbierać się w kącikach twoich oczu. Nienawidzę tego, jak zawsze martwisz się o mnie, pytasz, czy wszystko dobrze, czy już jadłem, podczas gdy ty jesteś tym, o którego ja powinienem dbać. Czasami nienawidzę twojej pasji i zdeterminowanej strony. Nienawidzę tego, jak zawsze pchasz siebie na granice, tylko po to, żeby sprawić, że wszyscy będą zadowoleni. Nienawidzę tego, jak stajesz się skrępowany ilekroć jemy, ilekroć patrzysz na siebie w lustrze. Dlaczego nie możesz zobaczyć siebie tak, jak ja widzę ciebie? Jesteś piękny, idealny i oszałamiający. Nienawidzę cię za sprawianie, że się martwię, nienawidzę cię za sprawienie, że czuję się, jakbym wisiał na klifie, kiedy tylko widzę, że starasz się bardziej każdego dnia. Nienawidzę tego, jak zawsze dziękujesz mi za wybranie ciebie, kiedy tak naprawdę ja powinienem był tym obsypującym cię pocałunkami i podziękowaniami. Nigdy się nie dowiesz, co zrobiłeś dla mnie i mojego życia. I jak zmieniłeś mnie w każdy sposób, w jaki człowiek może być zmieniony na lepsze.

Jesteś więcej niż wystarczająco, Minseok. I oto jestem ja i świat, który nie zasługuje na kogoś takiego jak ty. My jesteśmy tymi niewystarczającymi dla ciebie. Zasługujesz na najlepsze wśród najlepszych rzeczy. Jeśli tylko mógłbym pożyczyć ci moje oko, abyś zobaczył, jaki jesteś dla mnie idealny, oddałbym za to wszystko. Nie bądź nieśmiały i po prostu kochaj siebie. Kocham cię, kochamy cię takiego, jaki jesteś.

Kocham cię, kocham. Dziękuję.


Istnieje zbyt dużo niespodziewanych rzeczy w moim życiu - a kochanie ciebie jest najwspanialszą rzeczą wśród nich.

1 komentarz:

ja pisze...

Bardzo dobre tłumaczenie c:
Podobało mi się!
Fighting przy dalszej 'pracy' :D

Prześlij komentarz