niedziela, 15 listopada 2015

Pray for France


Chciałam dodać posta w związku z ostatnimi wydarzeniami w Paryżu. Wiem, że dawno tu nic nie dodałam, ale jestem cały czas. Przez ostatnie miesiące było źle, dopiero ostatnio odzyskałam swój spokój ducha i dopiero dzisiaj zaczęłam tłumaczyć rozdział Breakfast.
Przepraszam wszystkich którzy czekają, ale wstawiając ten post chciałam trochę na swój sposób oddać hołd wszystkim, którzy zginęli w zamachach terrorystycznych w Paryżu w zeszły piątek. Zrobiło mi się strasznie szkoda Francuzów i rodzinom poszkodowanych. Miejmy nadzieję, że to była jedyna taka sytuacja. Jednak należy pamiętać, że coś takiego może wydarzyć się gdzieś indziej, razem z coraz bardziej napierającą falą uchodźców. Wystarczy aby 1% na 1mln było związanych z terroryzmem i już mamy katastrofę.
Dzisiaj niestety to by było na tyle, ale mam nadzieję, że wkrótce uda mi się tutaj coś wrzucić i będziemy się cieszyć z tego powodu, zamiast smucić z innych.

Kook ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz